INGURU IKUSPEGIA

Gure inguru industriala ondorengo hiru funtsezko faktoreez bereizirik dago

Testuingurua honela izanik, produktu industrialeko bezero berrien erakarrerarako JL5 Gestión Internacionalek bere jardueran Produktu Industrialentzako Marketingeko Printzipio Nagusiak izan behar ditu kontuan.

Produktu Industrialentzako Marketingeko Printzipio Nagusiak

KONKLUSIOA

Bezero berriak erakartzeko bide onargarri bakarra enpresaren “indar” komertziala handitzea da, Bezero Potentzialei gerturatzeko akzioak handituz, eta denboran zehar mantenduz, honela gaur egungo produktuarekiko (PREMISA 3) konformitate pertzepzioa arrazoien batengatik (precio altua, entrega atzerapena, kalitatea gutxitzea, zerbitzu berri baten beharra, etab. ) aldatua dagoela ikusiko du bezeroak. Orduan honek hornitzaile berriei gerturatzen utziko die.
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.