BITARTEKO KUDEAKETA

Zer da Bitarteko kudeaketa

  • Zuzendaritza exekutiboaren zerbitzu bat da
  • Aldi baterako parte-hartze baten bitartez burutzen da
  • Ekintza zehatz batzuen tratamendura zuzendua dago
  • Materian jakitunak diren profesionalek garatzen dute
  • Konsultoria edo Coaching-etik ondo ezberdindutako zerbitzua da, izan ere, garatzen den ekintza “erabat exekutiboa” da.

Bitarteko kudeaketa, Komertzio eta Marketing arloetan ez badago ere, enpresako beste zenbait mailetan zabaldua dagoen kudeaketa eredua da.


Bitarteko kudeaketaren abantaila nagusiak
  1. Gaur egungo enpresako taldeak ekin ezin dituen jarduerak egin ditzazke
  2. Ikuspuntu ezberdina eta sektorean esperientziaduna den prestakuntza altuko profesionalak gehitzen ditu
  3. Ekintza Planaren garapena oso epe laburrean hasten da
  4. Enpresako eguneroko lana aldaketarik gabe jarraitzen du
  5. Ez da enpresa barnean postu fisiko ez ekipamentu informatiko gehigarririk behar
  6. Ordainsariak profesional gehituekin inongo lan-loturarik gabe jorratzen dira kontratu merkantilaren barnean
  7. Zerbitzua momentuero proiektuaren beharretara egokitzen da intentsitate naiz luzeran
  8. Ekintza Planaren zerbitzu kostuak hasieratik dira jakinak eta neurtuak
  9. Erabat egiaztatutako BEZERO ERAKARTZE Lan Metodologikoaren erabilera (JL5 Gestión Internacional)
  10. Elkarrizketa komertziala Ingeleraz, Frantsesez eta Alemanieraz (JL5 Gestión Internacional)
Bitarteko kudeaketa Komertzio eta Marketing arloetan
  1. Merkatu edo segmentu zehatz batean Bezero Potentzialak aurkitzea
  2. Banaketa-sarea ezartzea
  3. Agente komertzialak erakartzea
  4. Bezero Potentzial berrietara gerturatzea
  5. Enpresa/Produktua gaur egungo bezeroei edo bezero berriei aurkeztea
  6. Eztabaida-leku zehatzetan zuzendaritzaren ordezkaritza
  7. Kudeaketa komertziala (Galdeketa – Eskaintza – Negoziazioa - Eskaera)
JL5 Gestión Internacionalek aurkezten dituen onurak Bitarteko Kudeaketan
JL5 Gestión Internacionalaren lankidetzak PYME Industrialei eskaintzen dien onura BEZERO BERRIEN ERAKARTZEA da. Horretarako, beharrezkoak dira hainbat herramienta eta prozesuen informazio tratamentu eta kudeaketa, ondorengo hauek bezala esaterako:
  1. Bezero Potentzialen Mapak ezarri, bezeroentzat adierazten duten INTERESA kontuan izanik
  2. Bezero Potentzialen harreman-datuak lortu eta barne preskribitzaileak lortu
  3. Bezero-zorroa mantentzea organizazio komertzialaren ekintzen bitartez
  4. Prozesuan eratzaile hobetzeak: Galdeketa/Eskaintza/Negoziazioa/Eskaera/Betetzea
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.