BALIOAK / ESPERIENTZIA

JL5 Gestión Internacionalen potentziala gure taldeko eta kanpo-kide jakitunen esperientzian oinarritzen da, honek kasu bakoitzari Marketing operatiba egokienak ezartzen laguntzen du. Gehiengoetan ondorengo salmenta-bide bat jarraituko du:

  • – Bezeroekiko zuzena
  • – Ajente komertzialen bidez bezeroekiko zuzena
  • – Banatzaile-sare

Edozein bide hautatzen dela ere, beti egongo da, bezeroen informazioa jasotzeko, Bezero Potentzialen Mapa kontrol moduan. Honez gain, kontuan hartuko dira, beste zenbait parametro kuantitatibo, gako diren hiru aspektuen jarraipena eta ondorioz erabakiak hartzeko:

Bezeroarentzako (bezero Potentziala) enpresak errepresentatzen duen INTERESA

Bezero Potentzial horri momentuero eman behar zaion ARRETA

Bezero Potentzial horri egin diezaiokegun salmenta AUKERA

mapaClientes

Bezero Potentzialen Mapa

Guzti honetarako, badugu frogaturik dagoen aktuazio metodologia nork proiektuero Komertzio eta Marketing “indarrak” biltzen laguntzen digun. Metodologia honetan gertakari faktoreak, ikerketarako erabili diren dokumentazioak eta garatu diren akzioen trazabilitatea haztatzen dira.

Batez ere, azpimarratu behar da JL5 Gestión Internacional taldeak duen balore pisutxuena Akzio Planaren garapenean taldeak duen estekadura zuzena, pertsonala eta konprometitua dagoela da.

Metodologia

Bezero erakartzea gogorra da eta horrelako lanetarako prestaketa eta lan pertsonala behar da. Bezero erakarketarako inoiz kontakturik ez izandakoarengana gerturatzea dakar “a puerta fría”. Pauso horretarako indar morala eta pertseberantzia behar da, hau, honetarako irakatsiak izan direnek lortuko dute besterik ez. Beste aldetik, egite hau ezin da komertzialaren eguneroko kudeaketa barruan gauzatu nork bere eguneroan duen eslogana PREMIAZKOAK BETI IRABAZTEN DU GARRANTZIZKOAREN GAIN den.

JL5 Gestión Internacionalek garatzen duen metodologiak ondorengo faseak dauzka:
  • Bezeroaren Egoeraren Analisia
  • Marketingaren erreflexio estrategikoa / Gerturatze mezuaren definizioa
  • Bezero Potentzialaren identifikazio eta ikerketa
  • Bezero Potentzialaren Maparen ezarpena lehentasunak kontuan izanik
  • Bezero Gerturatze kanpaina (telefonoa, maila, aurkezte bilerak)
  • Komertzio Kudeaketa: Kontsulta jasotzea / Eskaintzak atera / Negoziazioa / Salmenta

Proiektuak

  • Aluminio galdaketaren sektorearen Merkatu ikerketa (Alemania / 2000)
  • Artezgailuen banaketa sarearen ezarpena (Ingalaterra eta Frantzia / 2000)
  • Makineria berezien garapen eta salmenta:
    • Gainazal lauentzat piezaren presio kontrola duen artezgailu berezia (Frantzia / 2001)
    • Gainazaleko pieza kontrola duen artezgailu zilindriko berezia (Ingalaterra / 2002)
    • Igurzketa bitarteko soldadura sistema integrazioa duen arkupedun fresatzailea (Espainia / 2006)
    • Pieza irregularren robotizatutako mekanizatu batentzat arkupedun Mekanizatu Zentroa (Frantzia / 2007)
  • Polietileno filmaren fabrikaziorako produkzio-bazkideak erakartzea (Brasil / 2009)
  • Polietileno filmaren salmenta-sareen ezarpena (Alemania / 2011)
  • Hodi eta altzairu profilekoen salmentarentzako banaketa-sarearen azterketa (Alemania / 2013)
  • Hodi eta altzairu profilekoen salmentarentzako eragile komertzialen erakartzea (Alemania / 2013)
  • Motor elektrikoen salmentarako banaketa-sarearen lokalizaioa (Italia / 2012…Frantzia / 2012…Alemania / 2014)
  • Txinako produktu metalurgikoaren inportazioko muga-zerga arazoaren soluzioa (Espainia / 2012)
  • Gainazal tratamenturako bezero erakartze kanpaina (Frantzia / 2013… Alemania / 2014)
  • Galdaragintza astunarentzat bezero erakartze kanpaina (Chequia / 2013…Frantzia / 2014 Alemania / 2014)
  • Motor elektrikoen enpresa fabrikatzaileentzat exportazio departamentuko egituraketa (Espainia / 2012-2014)
  • Aluminio galdaketaren salmentarako bezero erakartze kanpaina (Frantzia 2013 /…Alemania / 2014)
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.